neděle 14. srpna 2016

Vozatajské závody v Krumvíři

6. 8. 2016, Krumvíř

Na tuhle akci jsem narazila zcela náhodně na Facebooku. Už dlouho jsem se chystala na vozatajské závody vyrazit, ale buď byly moc daleko, nebo se mi nehodil termín. Tentokrát jsem ale měla volný víkend a Krumvíř je od Brna, co by kamenem dohodil, takže dost výmluv, zabalit foťák a jedem! Na místo jsem dorazila chvíli před začátkem a zatímco jsem obhlížela "terén", Dinuš se stihla vetřít do přízně pořadatelů a našla útočiště ve stínu jejich stanu. Za což jim patří můj dík, protože jsem tak mohla s foťákem daleko blíž k dráze beze strachu, že bude přítomnost psa koňům vadit. Takhle jsem si v klidu našla dvě fotograficky nejzajímavější místa závodu (vodní příkop a druhý vodní příkop), takže na většině fotek se kromě koní vyskytuje taky cákající voda.